Popular Posts

picture widgetspicture widgetspicture widgetspicture widgetspicture widgetspicture widgets

Open Graphic Library ဆိုသည္မွာ

by ကိုလင္း- သလႅာဝတီ
Open Graphic Library ဆိုသည္မွာ Cross Languageတစ္ခုကို သတ္မွတ္ေပးေသာ Interface အမ်ိဳးအစား တစ္ခု ျဖစ္တယ္။ ဘာအတြက္လဲဆိုေတာ့ 2D ႏွင့္ 3D Computer Graphic ေတြကို ထုတ္လုပ္ရာမွာ Application ေတြ ကို ေရး သားႏုိင္ေသာ Cross Languageတစ္ခုျဖစ္တဲ့ Cross platform API ကို သတ္မွတ္ေပးေသာ Standard တစ္ခု ပင္ ျဖစ္တယ္။ OpenGL Interface တြင္ မတူညီတဲ့ Function ေပါင္း ၂၅၀ ေက်ာ္ ပါ၀င္ပါတယ္။ ၄င္း မတူညီတဲ့ Functionေပါင္း ၂၅၀ ေက်ာ္ ပါ၀င္ရျခင္းက ယခင္ ႐ိုး႐ိုး Graphic ေတြထက္ ႐ႈပ္ေထြးေသာ Three-DemensionalScence ေတြ ကို ေရးဆြဲရာမွာ အသံုးျပဳႏုိင္ရန္ ျဖစ္ပါတယ္။ OpenGL ကို Silicon Graphic Inc (SGI) ကေန၁၉၉၂ ခုႏွစ္တြင္ ထုတ္လုပ္ခဲ့တာျဖစ္ၿပီး ၄င္းကို CAD, Virtual Reality, Scientific Visualization,Information Visualization ႏွင့္ Flight Simulation ေတြမွာ က်ယ္က်ယ္ျပန္႔ျပန္႔ အသံုးျပဳခဲ့ၾကပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး OpenGL ကို Video Game ေတြမွာလည္း အသံုးျပဳၾကပါတယ္။ ဒီOpenGL သည္ Microsoft Windows Platform ကထုတ္လုပ္ေသာ Direct 3D ႏွင့္ အၿပိဳင္အသံုးျပဳေနၾကပါတယ္။ OpenGL ကို Non-profic Technology Consortium (Khronos Group) ကေနစီမံထုတ္လုပ္တာျဖစ္ပါတယ္။ Basic Level OpenGL ကေတာ့ Specification ျဖစ္တယ္။ ဘာကိုဆိုလုိတာလဲဆိုေတာ့ ႐ိုး႐ိုး Documentတစ္ခုပါပဲ။ သူကဘာကို ေဖာ္ျပေပးႏုိင္လဲဆိုေတာ့ Function ေတြႏွင့္ ၄င္း Function ေတြကိုဘယ္လုိေဆာင္ရြက္ရမလဲဆုိတဲ့ တိက်ေသာ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြကို ေဖာ္ျပေပးႏုိင္ေသာ Specificationတစ္ခု ျဖစ္တယ္။ ဒီ Basic Level Specification မွာ ဘာေတြကို လုပ္ေဆာင္ႏုိင္သလဲဆိုေတာ့ Hardware Vendor ေတြဟာOpenGL Specification ေဖာ္ျပထားေသာ Function ေတြႏွင့္ ကုိက္ညီတဲ့ Function ေတြကိုဖန္တီးႏုိင္ပါတယ္။ Hardware Vendor ေတြသည္ OpenGL Implementation အျဖစ္ သူတို႔ရဲ႕ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြကို အရည္အခ်င္း သတ္မွတ္ႏုိင္ဖို႔ စမ္းသပ္မႈေတြကို ျပဳလုပ္ခဲ့ၾကပါတယ္။ ၂၀၀၆ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာလ ၂၁ ရက္ေန႔မွာ OpenGL သည္ Khronos Group ရဲ႕ ထိန္းခ်ဳပ္မႈကို Passလုပ္ခဲ့ပါ တယ္။ ဒီလုိမ်ိဳး လုပ္ေဆာင္မႈဟာဆိုရင္ OpenGL ႏွင့္ OpenGL ES တို႔ရဲ႕ တိုးတက္မႈေတြၾကားမွာျဖစ္တတ္ေသာ အတားအဆီးေတြကုိ ဖယ္ရွားႏုိင္ဖုိ႔အတြက္ OpenGL ရဲ႕ ေစ်းကြက္ကို တိုးတက္ေစဖို႔ရန္ အလို႔ငွာ ျဖစ္လာေစခဲ့ ပါတယ္။ OpenGL ကုိ စီမံထုတ္လုပ္ေသာ Khronos ရဲ႕ အဖြဲ႔ခဲြနာမည္က OpenGL ARB Working Group ျဖစ္ ပါတယ္။ OpenGL ကို API အတြက္ ရည္ရြယ္ၿပီးေတာ့ ထုတ္လုပ္ခဲ့တာျဖစ္တယ္။ OpenGL ကလုပ္ေဆာင္ေပးေသာ အဓိက လုပ္ေဆာင္ခ်က္ ႏွစ္မ်ိဳးရွိပါတယ္။ (၁) တျခား မတူညီေသာ 3D Accelerator ေတြႏွင့္ ဆက္စပ္ၿပီးေတာ့ လုပ္ေဆာင္တဲ့အခါမွာ ရႈပ္ေထြးမႈေတြ မျဖစ္ေအာင္ တစ္ခုတည္းေသာ API Uniform ကို အသံုးျပဳၿပီးေတာ့ လုပ္ေဆာင္ေပးပါတယ္။ (၂) ေနာက္တစ္ခုက Hardware Platform ေတြရဲ႕ မတူညီေသာ ေဆာင္ရြက္ခ်က္ေတြကိုဖုံုးကြယ္ထားရန္ အတြက္ လည္း ေဆာင္ရြက္ေပးပါတယ္။ လုိအပ္လ်င္ Software ကို အသံုးျပဳၿပီးေတာ့လုပ္ေဆာင္ေပးပါတယ္။ Open GL ကုိ ထုတ္လုပ္လုိက္ေသာ ရည္ရြက္ခ်က္က Graphic ေတြကို Display လုပ္ရန္အတြက္သာ ရည္ရြယ္ ၿပီးေတာ့ ထုတ္လုပ္ခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။ Graphic ဆိုင္ရာ Function ေတြကိုပဲ လုပ္ေဆာင္ေပးတာျဖစ္ပါတယ္။ API မွာဆုိရင္ Windows System, Audio, Print Screen, Keyboard/ Mouse တို႔ႏွင့္ တစ္ျခားInput Device ေတြရဲ႕ Concept ေတြ မရွိပါဘူး။ ဒီလုိမ်ိဳး API မွာ ကန္႔သတ္ခ်က္ေတြရွိေသာ္လည္း OpenGLကုိ အသံုးျပဳမယ္ဆုိရင္ေတာ့ ဘယ္ Windows Operating System ကိုမဆို လြတ္လပ္စြာအသံုးျပဳႏိုင္ပါတယ္။ ၁၉၉၅ ခုႏွစ္ေလာက္မွာ Microsoft ကေနၿပီးေတာ့ Direct3D ကို ထုတ္လုပ္ခဲ့ပါတယ္။ ၄င္း Direct3D မွာOpenGL ရဲ႕ အဓိက ၿပိဳင္ဘက္တစ္ခု ျဖစ္လာပါတယ္။ ၁၉၉၇ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလ ၁၇ ရက္ေန႔တြင္ Microsoftႏွင့္ SGI တို႔သည္ Fahrenheit ဆိုတဲ့ Project ကို စတင္ အေကာင္အထည္ ေဖာ္ခဲ့ၾကပါတယ္။၄င္း Project မွာ OpenGL ႏွင့္ Direct3D Interface တို႔ကို စည္းလံုးေပါင္းစပ္ေပးရန္ ရည္ရြယ္ခ်က္ႏွင့္ဖြဲ႔စည္းခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။ ၁၉၉၈ ခုႏွစ္ မွာေတာ့ Hewlett-Packard သည္ ၄င္း Project ထဲကို ၀င္ေရာက္လာခဲ့ပါတယ္။ Microsoft ကေတာ့ SGI နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီးေတာ့ ဘဏႅာေရး ကန္႔သတ္ခ်က္ေတြေၾကာင့္ ၁၉၉၉ ခုႏွစ္မွာ ၄င္း Project အဖြဲ႔ထဲကေန ထြက္သြားခဲ့ပါတယ္။ OpenGL မွာ Version ေတြ အမ်ားႀကီး ရွိပါတယ္။ Open GL သည္ Address နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီးေတာ့ တုိးတက္မႈ၊ ေႏွာင့္ေႏွး ၾကန္႔ၾကာေန မႈ၊ ပ်က္ကြက္မႈတို႔ေၾကာင့္ 3DLabs က OpenGL 2.0 version ကို စတင္ထုတ္လုပ္ရန္ အႀကံျပဳ လာခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္ဆံုးမွာ OpenGL 2.0 version ကို ထုတ္လုပ္လုိက္တဲ့အခါမွာ GLSL Support ပါရွိပါတယ္။ GLSLဆိုတာ Level ျမင့္ေသာ Shading Language တစ္ခု ျဖစ္တယ္။ C-Programming Language ကိုအေျခခံၿပီးေတာ့ ထုတ္လုပ္ထားတာ ျဖစ္တယ္။ GLSL ၏ အရွည္မွာ OpenGL Shading Languageျဖစ္ပါတယ္။ တခါတရံ GLslang ဟုလည္း ေခၚၾကပါတယ္။ ၄င္း GLSL ကို OpenGL ARB ကေနဖန္တီးထားျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ၄င္းကို ထုတ္လုပ္ထားရေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္က Assembly Language သို႔မဟုတ္ Hardware-Specific Language ေတြကို အသံုးျပဳရန္မလုိပဲ Graphic Pipeline ေတြကို တိုက္ရိုက္ Control လုပ္ႏုိင္ဖုိ႔ရန္အတြက္ ရည္ရြယ္ ထားတာ ျဖစ္တယ္။ အခုလက္ရွိ အသံုးျပဳေနေသာ GLSL Version ကေတာ့ Version 1.40 ပဲျဖစ္ပါတယ္။ OpenGL 2.1 version ကို ၂၀၀၆ ခုႏွစ္ ၾသဂုတ္လမွာ ထုတ္လုပ္ခဲ့ပါတယ္။ OpenGL 2.1 Version မွာ ယခင္ ထုတ္လုပ္ခဲ့ေသာ OpenGL Version အားလံုးႏွင့္ Compatible ျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္ version တစ္ခုျဖစ္ေသာ OpenGL API version 3.0 ကို ၂၀၀၈ ခုႏွစ္ ၾသဂုတ္လ ၁၁ ရက္ေန႔မွာထုတ္လုပ္ခဲ့ပါတယ္။ ဒီ Version 3.0 ကလည္း ယခင္ OpenGL Version ေတြႏွင့္ Compatible ျဖစ္ပါတယ္။ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ မတ္လ ၂၄ ရက္ေန႔မွာ OpenGL version 3.1 ကို ထုတ္လုပ္ခဲ့ျပန္ပါတယ္။ ပိုၿပီးေတာ့ထူးျခားေသာ API performance ျဖစ္ေအာင္ ရည္ရြယ္ၿပီးေတာ့ ထုတ္လုပ္ခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။
>>>ဆက္ဖတ္ရန္>>> >>

NTFS File System အေၾကာင္းသိေကာင္းစရာ

New Technology File System သို႕မဟုတ္ NTFS File System အေၾကာင္းသိေကာင္းစရာ
by ကိုလင္း- သလႅာဝတီ
System လို႔ ေျပာလိုက္ၿပီဆိုတာနဲ႔ File System မွာ FAT ႏွင့္ NTFS ဆိုၿပီး ၂ မ်ိဳး ႐ွိတယ္ဗ်။FAT ကို (File Allocation Table) လို႔ ေခၚ တယ္။ NTFS ကိုေတာ့ New Technology ဆိုၿပီး ႐ွိတယ္။ FAT File Systemသည္ Earlier Version Windows ေတြ ျဖစ္တဲ့ DOS, Windows 95, 98, 98SE တို႔မွာ ပါ႐ွိတာ ျဖစ္တယ္။ NTFS FileSystem ကေတာ့ Windows NT ရဲ႕ Standard File System ျဖစ္ၿပီး NTFS File System ကို Windows NT မွစၿပီးေနာက္ပုိင္း Windows Version ေတြ ျဖစ္တဲ့ Windows 2000, Windows XP, Windows Server 2003, WindowsServer 2008, Windows Vista ႏွင့္ Windows 7 စတဲ့ Operation System ေတြမွာ NTFS File System ပါ႐ွိပါတယ္။ ဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ အခု ေျပာမယ့္ အေၾကာင္းအရာက NTFS File System အေၾကာင္းကိုပဲ သိ႐ွိနားလည္ေအာင္ေျပာျပေပး သြားမွာ ျဖစ္ပါ တယ္။NTFS File System ကို စတင္ၿပီး ေရးသားခဲ့တဲ့ အခ်ိန္ကေတာ့ ၁၉၈၀ ခုႏွစ္ အလယ္ပိုင္းေလာက္မွာ စတင္ ေရးသား ခဲ့ တာျဖစ္ပါတယ္။ NTFS File System မွာ Version (၈)မ်ိဳး႐ွိပါတယ္။ အဲ့ဒီ NTFS File System Versionေတြကေတာ့- -NTFS V1.0 ( Windows NT 3.1 ) -NTFS V1.1 ( Windows NT 3.5 ) -NTFS V1.2 ( Windows NT 3.51) -NTFS V4.0 ( Windows NT 4.0 ) -NTFS V5.0 ( Windows 2000 ) -NTFS V5.1 ( Windows XP ) -NTFS V 5.2 ( Windows Server 2003 ) -NTFS V 6.0 ( Windows Vista, Windows Server 2008 ) တို႔ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ NTFS File System ကို ဘာ့ေၾကာင့္ အသံုးျပဳရတာလဲဆိုရင္ေတာ့ NTFS File System က FAT File System ထက္အားသာခ်က္ေတြ အမ်ားႀကီး ႐ွိလို႔ပါပဲ။ NTFS File System ရဲ႕အားသားခ်က္ေတြက ဘာေတြလဲဆိုရင္ေတာ့ မိမိတို႔ရဲ႕ Fileႏွင့္ Folder ေတြရဲ႕ လံုၿခံဳမႈ ပိုင္းဆိုင္ရာေတြကို ျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ပါတယ္။ ဒါတင္မကေသးဘူးဗ်။ File ေတြကို Compressed လုပ္တာ၊ Encryption, Disk Quotas, EFS (Encryption File System), VSS (VolumeShadow Copy Service ) စတဲ့ Service ေတြ အမ်ားႀကီးကိုလဲ လုပ္ေပးႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ NTFS File System သည္ယေန႔ အခ်ိန္ထိ အသံုးျပဳေန ၾကရျခင္းပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ File ႏွင့္ Folder လံုၿခံဳမႈပိုင္းဆိုင္ရာဆိုတာ NTFS File System ရဲ႕ File ႏွင့္ Folder လံုးၿခံဳမႈပိုင္းဆိုင္ရာဆိုတာက File ႏွင့္ Folder ေတြကို ACL (Access ControlList ) ACL-Based Security ျဖင့္ အျခားအခြင့္မ႐ွိတဲ့ User မ်ားက မိမိရဲ႕ File ႏွင့္ Folder ေတြကို ၀င္ေရာက္ၾကည့္႐ႈခြင့္၊ဖတ္႐ႈခြင့္မ႐ွိေအာင္ ကာကြယ္ေပး ထားႏိုင္တာကို ေျပာတာ ျဖစ္ပါတယ္။ File ေတြကို Compressed လုပ္တယ္ဆိုတာ NTFS File System ရဲ႕ File ေတြကို Compressed လုပ္တယ္ ဆိုတာက မိမိရဲ႕ Hard Disk Device ထဲမွာ File ေတြကိုသိမ္းဆည္းရာမွာ Hard disk Device ထဲမွာ ေနရာယူမႈ ပမာဏ နည္းသြားေအာင္ ျပဳလုပ္တာကို File ေတြကို Compressedလုပ္တယ္ လို႔ ေျပာတာ ျဖစ္ ပါတယ္။ NTFS File System File ေတြကို Compressed လုပ္ရာမွာ L277 Algorithmn ကိုအသံုးျပဳၿပီး Compressed လုပ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ NTFS File System မွာပါ႐ွိတဲ့ File ေတြကို Compressedလုပ္တာသည္ မိမိ Hard Disk ထဲမွာ ေနရာယူမႈ ပမာဏနည္း သြားေအာင္ ျပဳလုပ္ေပးတာကို ေျပာတာ ျဖစ္ပါတယ္။ Disk Quotas NTFS File System ရဲ႕ Disk Quotas ဆုိတာ မိမိရဲ႕ Hard Disk Drive ထဲမွာ Data သိမ္းဆည္းႏိုင္မႈ ပမာဏ Limit ကိုကန္႔သတ္လုိက္ တာ ျဖစ္ တယ္။ ဒီလို မိမိရဲ႕ Hard Disk ရဲ႕ Data သိမ္းဆည္းႏိုင္မႈ Quotas ကို သတ္မွတ္လုိက္ျခင္းအားျဖင့္အျခား User ေတြသည္ မိမိ Hard Disk ထဲသို႔ သူတို႔ရဲ႕ Data ေတြလာေရာက္ သိမ္းဆည္းမႈကို ကာကြယ္ထားႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္။ Encryption File System (EFS) NTFS File System ရဲ႕ Encryption File System ဆိုတာ မိမိရဲ႕ Hard Disk ထဲမွာ႐ွိတဲ့ ဘယ္ File ႏွင့္ ဘယ္ Folderမဆိုအားလံုးကို Encrypt လုပ္လုိက္တာကို Encryption File System လို႔ေျပာတာ ျဖစ္ပါတယ္။ Volume Shadow Copy Service (VSS) NTFS File System ရဲ႕ Volume Shadow Copy Service (VSS) ဆိုတာ မိမိရဲ႕ File ႏွင့္ Folder တို႔ရဲ႕ ျပဳျပင္ေျပာင္း လဲမႈေတြကို ျပန္လည္ ၍ သတ္မွတ္ေပးႏိုင္တဲ့ Service ကိုေျပာတာ ျဖစ္ပါတယ္။ဥပမာအေနနဲ႔ ေျပာရရင္ေတာ့ VSS လုပ္ထားတဲ့ Text File ေလးတစ္ခုေပ့ါဗ်ာ။ အဲ့ဒီ File ထဲမွာ မိမိရဲ႕ အေရးႀကီးတဲ့စာေတြကို သိမ္းထားတယ္ ဆိုပါေတာ့။ အဲ့ဒီလုိ အေရးႀကီးတဲ့ စာေတြသိမ္းထားတာကို အျခား User တစ္ေယာက္ကလာေရာက္ၿပီး ၀င္ျပင္သြားခဲ့မယ္ဆိုရင္ မိမိရဲ႕ အရင္က သိမ္းထားခဲ့တဲ့ စာေတြကို အလြယ္တကူျပန္၍ ေခၚယူႏိုင္ပါတယ္။ အဲ့ဒါကို Volume Shadow Copy Service လို႔ေခၚပါတယ္။ အဲ့ဒီေလာက္ဆိုရင္ NTFS File System အေၾကာင္းေလးကို နားလည္ေလာက္ၿပီေပါ့ေနာ္။ အဲ့ဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ NTFSFile System အေၾကာင္းေလးကို ဒီမွာပဲ ရပ္နားလုိက္ပါမယ္။ from Sayar Zaw Lin(youth)
>>>ဆက္ဖတ္ရန္>>> >>

EVDအေၾကာင္း

EVDအေၾကာင္း
by ကိုလင္း- သလႅာဝတီ ·
EVD သည္ DVD ကေန ဆင္းသက္လာတဲ့ နည္းပညာတစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။ အဓိက ရည္႐ြယ္ခ်က္ကေတာ့ေနာက္ပိုင္းေပၚ လာတဲ့ HDTV Format ကို Support လုပ္ႏိုင္ဖို႔ပါ။DVD နဲ႔ ႐ုပ္ပိုင္းဆိုင္ရာ တည္ေဆာက္ပံုျခင္း တူပါတယ္။ တ႐ုတ္ကေန စတင္ထုတ္လုပ္ခဲ့တာပါ။ EVDေပၚမွာ Record လုပ္ႏိုင္တဲ့ VP5 နဲ႔ VP6 Format ေတြ ပါရွိပါတယ္။ VP5 နဲ႔ VP6 ဆိုတာက MPEG-2 ထက္ အရည္အေသြး ပိုေကာင္းတဲ့ Video Compression Techniques တစ္မ်ိဳးပါ။ ေစ်းႏႈန္းကလည္း သက္သာပါတယ္။ Video Compression နည္းပညာကလည္း ပိုေကာင္းပါတယ္။ DVDေတြမွာ Support မလုပ္ႏုိင္တဲ့ HDTV Resolutions ကုိ EVD မွာ သိမ္းဆည္းလုိ႕ ရပါတယ္။ အသံပိုင္းမွာလည္း Mono၊ Stereo၊ 5.1 Surround Sound စနစ္ေတြကို Support လုပ္ႏိုင္တဲ့ EAC(Enhanced Audio Codec) နည္းပညာကို သံုးထားပါတယ္။ EVD Disc ကို Layer ဆယ္ခုနဲ႔ ဖြဲ႔စည္းထားပါတယ္။ Layer တစ္ခုမွာ Data ပမာဏ 5 GB အထိဝင္ဆန္႔ပါတယ္တဲ့။ မူလ EVD Disc ေတြဟာ ပုံစံအရြယ္အစားအားျဖင့္ DVD နဲ႕ တူညီတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ မည္သည့္ ကြန္ပ်ဴတာDVD Drive မွာ မဆုိ Read လုပ္လုိ႕ ရႏုိင္ပါတယ္။ DVD-R Disc နဲ႕လည္း Copy ကူးလုိ႕ ရပါတယ္။EVD Player ရဲ႕ ႐ုပ္ပုံထြက္တဲ့ အရည္အေသြးဟာ DVD Player ထက္ ငါးဆ ပုိမုိ ရွင္းလင္းျပတ္ သားစြာ ျမင္ေတြ႕ရပါတယ္။ သိမ္းဆည္းႏုိင္မႈ ပမာဏကလည္း DVD ထက္ ပုိမုိ သိမ္းဆည္းႏုိင္ပါတယ္။ from Sayar Zaw Lin(youth) www.youth-it-technican.blogspot.com
>>>ဆက္ဖတ္ရန္>>> >>

သင့္ရဲ႕ Password ေတြကို Hacker ေတြက ဘယ္လိုခိုးလဲ ? ဘယ္လိုကာကြယ္မလဲ ?



ပထမနည္း ( တစ္ခါမွ မပို႔ဖူးတဲ့သူက ေမးလ္ပို႔ခဲ့ရင္ မဖြင့္ႏွင့္ )

ေမးလ္ပို႔ ၿပီး ခင္ဗ်ားတို႔ password ကို ယူမယ့္ program ကို ခင္ဗ်ားတို႔ ကိုယ္တိုင္ႏွိပ္ခ်င္လာေအာင္ လုပ္တဲ့နည္းပါ .. ဒါေၾကာင့္ ဂ်ီေမးလ္စစ္တဲ့အခါ .. ကိုယ္နဲ႔မသိတဲ့သူတစ္ေယာက္ေယာက္ ( ကိုယ့္ကိုေမးလ္တစ္ခါမွ မပို႔ဖူးတဲ့သူ ) က ပို႔လာရင္ ဖတ္လို႔ေတာ့ရပါတယ္ . အထဲက ဘာကိုမွမႏွိပ္ပါနဲ႔ ျပန္ထြက္လိုက္ပါ ..

password ကို ခိုးမယ့္ ဖိုင္ဟာ သီခ်င္း ( SONG + Hack Program ) ဒါမွမဟုတ္ .. Software တစ္ခုခုျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္ .. ေနာက္ၿပီး link ေလးေတြလည္း ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္ .. ( ဥပမာ ဟိုေမာ္ဒယ္လ္ရဲ႕ ဟိုကားၾကည့္ခ်င္ရင္ ဒီကိုႏွိပ္ . ၿပီးေတာ့ ဟိုကားမၾကည့္ရပဲ .. password ပါသြားမယ္ . သေဘာတရားေျပာတာပါ )
>>>ဆက္ဖတ္ရန္>>> >>

Nattalin Township

သူရိယ အလင္း - လိုင္းေပါင္းစံု

ေရာင္ေတာ္ဖြင့္လူငယ္အဖြဲ႕ လွုပ္ရွားမွု(နတ္တလင္းၿမိဳ႕)

HEART TO HEART

ဟိတကာရီ နာေရးကူညီမွုအသင္း

DoReMe

Pyithu Hluttaw - ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္

ရဲဇာနည္

Eleven Media Group

Shwemyanmar media group

Health Articles

အိပ္ေရးပ်က္တဲ့ညမ်ား

ေနာက္တစ္ၾကိမ္ လာလည္ဖို႕ ဖိတ္ေခၚပါတယ္ ဆက္လက္ၾကိဳးစားေပးပါမယ္ .... တာရာ ပြႀကီး