ျပည္တြင္းရွိ ဟုိတယ္ မ်ားအား ဖုန္းဆက္႐ံုျဖင့္ Reservation ၀န္ေဆာင္မႈအား Call Centerမွ ျပဳလုပ္ေပး လ်က္ရွိ
Wednesday 1st August 2012
ျပည္တြင္း
မွာရွိတဲ့ ဟုိတယ္ မ်ားသုိ႔ ႀကိဳတင္ၿပီး Reservation ျပဳလုပ္ႏုိင္ဖို႕ Call
Center မွ ၀န္ေဆာင္မႈ ေပးလ်က္ ရွိတယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။ အဆိုပါ
၀န္ေဆာင္မႈ အတြက္ Call Center ရဲ႕ နံပါတ္အသစ္ ျဖစ္တဲ့ ၁၈၇၅ကို ဆက္၍ Reservation ျပဳလုပ္ႏိုင္တာ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲ့ဒီ ၀န္ေဆာင္မႈကို Call Center မွ ၂၄ နာရီ ျပဳလုပ္ေပးၿပီး ဘာသာစကား မ်ဳိးစုံ အတြက္ Tour Guide မ်ား ငွားရမ္းဖို႔ အတြက္ ကုိလည္း ေဆာင္ရြက္ ေပးတယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။
ဟိုတယ္ ၀န္ေဆာင္မႈနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ဟိုတယ္မ်ားရဲ႕ ဖုန္းနံပါတ္မ်ား၊ လိပ္စာမ်ား ကိုလည္း ေျဖၾကားေပးၿပီး ဟိုတယ္ Reservation ၀န္ေဆာင္မႈ ကိုေတာ့ လက္ရွိမွာ ေနျပည္ေတာ္၊ မႏၲေလး၊ ရန္ကုန္၊ ပုဂံ၊ ေတာင္ႀကီး၊ အင္းေလး၊ ပုပၸါးစတဲ့ ေနရာေတြကို အဓိကထား ျပဳလုပ္ေပးတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေခ်ာင္းသာ၊ ေငြေဆာင္၊ ငပလီ ကမ္းေျခ မွာရွိတဲ့ ဟုိတယ္ အခ်ဳိ႕နဲ႔ ခ်ိတ္ဆက္မႈေတြ ျပဳလုပ္ထား ေပမယ့္လည္း လက္ရွိမွာ မိုးတြင္းကာလ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ကမ္းေျခ ဟိုတယ္နဲ႔ ပတ္သက္ ၿပီးေတာ့ ၀န္ေဆာင္ေပး ရမႈမွာ အနည္းငယ္သာ ရွိတယ္လုိ႔ Call Center မွ တာ၀န္ရွိသူရဲ႕ ေျပာျပခ်က္အရ သိရပါတယ္။
လက္ရွိမွာ Call Center ရဲ႕ ဟုိတယ္ ၀န္ေဆာင္မႈ က႑ကို စုံစမ္း ေမးျမန္းမႈ ႏႈန္းဟာ ပ်မ္းမွ် တစ္ရက္ကို ၁၀၀ ဦး ေမးျမန္းမႈ ရွိေနတာ ျဖစ္ပါတယ္။ အဆိုပါ ၀န္ေဆာင္မႈကို စတင္ မိတ္ဆက္ခဲ့တဲ့ ေန႔မွာ ၁ မိနစ္ကို ဖုန္းဘီလ္ အျပင္ ၀န္ေဆာင္ခ အေနနဲ႔ ၁၀၀ က်ပ္ႏႈန္းနဲ႔ သတ္မွတ္ထား ေပမယ့္ ယခုလက္ရွိ မွာေတာ့ ၁ မိနစ္ ၃၀ က်ပ္ႏႈန္းနဲ႔သာ ၀န္ေဆာင္မႈေပး လ်က္ရွိတယ္လုိ႔ သိရွိရပါတယ္။
၀န္ေဆာင္မႈ အတြက္ Call Center ရဲ႕ နံပါတ္အသစ္ ျဖစ္တဲ့ ၁၈၇၅ကို ဆက္၍ Reservation ျပဳလုပ္ႏိုင္တာ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲ့ဒီ ၀န္ေဆာင္မႈကို Call Center မွ ၂၄ နာရီ ျပဳလုပ္ေပးၿပီး ဘာသာစကား မ်ဳိးစုံ အတြက္ Tour Guide မ်ား ငွားရမ္းဖို႔ အတြက္ ကုိလည္း ေဆာင္ရြက္ ေပးတယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။
ဟိုတယ္ ၀န္ေဆာင္မႈနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ဟိုတယ္မ်ားရဲ႕ ဖုန္းနံပါတ္မ်ား၊ လိပ္စာမ်ား ကိုလည္း ေျဖၾကားေပးၿပီး ဟိုတယ္ Reservation ၀န္ေဆာင္မႈ ကိုေတာ့ လက္ရွိမွာ ေနျပည္ေတာ္၊ မႏၲေလး၊ ရန္ကုန္၊ ပုဂံ၊ ေတာင္ႀကီး၊ အင္းေလး၊ ပုပၸါးစတဲ့ ေနရာေတြကို အဓိကထား ျပဳလုပ္ေပးတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေခ်ာင္းသာ၊ ေငြေဆာင္၊ ငပလီ ကမ္းေျခ မွာရွိတဲ့ ဟုိတယ္ အခ်ဳိ႕နဲ႔ ခ်ိတ္ဆက္မႈေတြ ျပဳလုပ္ထား ေပမယ့္လည္း လက္ရွိမွာ မိုးတြင္းကာလ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ကမ္းေျခ ဟိုတယ္နဲ႔ ပတ္သက္ ၿပီးေတာ့ ၀န္ေဆာင္ေပး ရမႈမွာ အနည္းငယ္သာ ရွိတယ္လုိ႔ Call Center မွ တာ၀န္ရွိသူရဲ႕ ေျပာျပခ်က္အရ သိရပါတယ္။
လက္ရွိမွာ Call Center ရဲ႕ ဟုိတယ္ ၀န္ေဆာင္မႈ က႑ကို စုံစမ္း ေမးျမန္းမႈ ႏႈန္းဟာ ပ်မ္းမွ် တစ္ရက္ကို ၁၀၀ ဦး ေမးျမန္းမႈ ရွိေနတာ ျဖစ္ပါတယ္။ အဆိုပါ ၀န္ေဆာင္မႈကို စတင္ မိတ္ဆက္ခဲ့တဲ့ ေန႔မွာ ၁ မိနစ္ကို ဖုန္းဘီလ္ အျပင္ ၀န္ေဆာင္ခ အေနနဲ႔ ၁၀၀ က်ပ္ႏႈန္းနဲ႔ သတ္မွတ္ထား ေပမယ့္ ယခုလက္ရွိ မွာေတာ့ ၁ မိနစ္ ၃၀ က်ပ္ႏႈန္းနဲ႔သာ ၀န္ေဆာင္မႈေပး လ်က္ရွိတယ္လုိ႔ သိရွိရပါတယ္။
